O NAS

Nasz ośrodek powstał z potrzeby zebrania w jednym miejscu specjalistów, wspierających rozwój dzieci, młodzieży i dorosłych.

Pomagamy dzieciom i młodzieży z trudnościami szkolnymi, zaburzeniami komunikacji, zaburzeniami natury emocjonalnej, psychologicznej, sensorycznej.

Są to m.in. psycholog, terapeuta pedagogiczny, terapeuta rehabilitacji ruchowej, masażysta, terapeuta SI, neurologopeda, terapeuta słuchowy.

Widzimy również potrzebę współpracy z ortoptykiem, psychiatrą, neurologiem, ortopedą. Śledzimy aktualną i sprawdzoną wiedzę dotyczącą terapii dzieci np. z rozpoznaną dysleksją, ADHD, zaburzeniami mowy i komunikacji oraz innymi zaburzeniami, między innymi poprzez członkostwo w Polskim Towarzystwie Dysleksji, Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej oraz Polskim Towarzystwie Logopedycznym.  

Pragniemy pomagać dzieciom, które pomimo dużego wkładu pracy własnej, nie osiągają zadowalających wyników w szkole oraz tym, które mając poważne ograniczenia ruchowe (np. mózgowe porażenie dziecięce), chcą rozwijać swoje umiejętności i pracować nad  poprawą chodu czy postawy ciała. Chcemy także pomóc pokonać bariery dzieciom o zaburzonej komunikacji z otoczeniem.

Oferujemy nowoczesne metody pracy z dziećmi w rehabilitacji (kombinezony Thera Suit, metody Bobach, czy PNF) i pedagogice (Metoda Dobrego Startu, terapia słuchowa Johansena, elementy pedagogiki Montessori,  Dziecięca Matematyka wg Gruszczyk – Kolczyńskiej, Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherbourne). Oferujemy profesjonalną terapię Integracji Sensorycznej, terapię ręki, terapię logopedyczną i neurologopedyczną.

Pragniemy również objąć opieką rodziców, którym oferujemy wsparcie psychologa oraz szkolenia i warsztaty o tematyce wychowawczej i terapeutycznej. Nasza oferta szkoleniowa skierowana jest także do nauczycieli, wychowawców oraz terapeutów na co dzień pracujących z dziećmi.  

                                       

Jeśli Wasze dziecko:


-ma opóźniony rozwój ruchowy,
-ma trudności ze skupieniem się na zadaniu podczas lekcji, sprawdzian,
- pomimo znajomości zasad ortograficznych robi dużo błędów,
- zna kształt liter, a jednak pisząc odwraca je ( lustrzane odbicie), zapomina jak wyglądają,
- nie chce pisać, czytać, rysować, wymaga to od niego bardzo dużo wysiłku,
- nie zapamiętuje np. tabliczki mnożenia ,
- słuch ma dobry, a jednak jakby nie słyszało, co do niego mówimy, - nie mówi, mało mówi lub mówi niewyraźnie,
- nie komunikuje się z otoczeniem w żaden sposób,
- jest mało samodzielne, proces samoobsługi jest opóźniony,
- jest nadruchliwe lub za bardzo ostrożne w ruchach,
- ma problemy z doborem ubrań,
- ma ograniczony jadłospis, nie czuje głodu.

Lub jeśli Wasze dziecko ma zdiagnozowane:
- mózgowe porażenie dziecięce,
- choroby będące efektem zaburzeń OUN
- zaburzenia emocjonalne,
- zespół Downa,
- inne choroby genetyczne

Zadzwońcie!
503 322 500

 Doradzimy, co można w danej sytuacji zrobić, jakie wykonać testy, badania, wreszcie dobrać terapię, która pomoże dziecku w pełni wykorzystywać swoje umiejętności i talenty.